Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Vu, Hong Tien"'
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 2, Iss 1, Pp 25-53 (2023)
This study investigates the influence of individual- and country-level factors on citizen members’ attitude and actions regarding plastic waste. At the individual level, it assesses the influence of the diversity of environmental news use from trad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3421955772ee4238bb5e528499360739
Publikováno v:
Media, War & Conflict; Dec2024, Vol. 17 Issue 4, p482-500, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2019, Vol. 10, Issue 1, pp. 18-37.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-02-2019-0023
Autor:
Vu, Hong Tien1, Lim, Jeongsub2 limj@sogang.ac.kr
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jun2022, Vol. 41 Issue 7, p1515-1528. 14p. 2 Diagrams, 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Yvonnes, Vu, Hong Tien
Publikováno v:
International Journal of Communication, 13, 3379-3402
Using the 2016 European Commission's Eurobarometer survey, this study analyzed how a multitude of factors are associated with identification and intention of following proper antibiotic treatment. Multilevel analyses showed that knowledge and informa
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/84609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of American College Health; Apr2023, Vol. 71 Issue 3, p894-903, 10p, 2 Diagrams, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.