Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Vrancken S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vrancken, S., Nusmeier, A., Hopman, J., Liem, K., Hoeven, J., Lemson, J., Heijst, A., Boode, W., Vrancken, S L, Hopman, J C, Liem, K D, van der Hoeven, J G, van Heijst, A F, de Boode, W P
Publikováno v:
Journal of Clinical Monitoring & Computing; Dec2016, Vol. 30 Issue 6, p985-994, 10p
Autor:
Rienties, B.C., Kaper, W., Struyven, K., Tempelaar, D.T., van Gastel, L., Vrancken, S., Jasinska, M., Virgailaite-Meckauskaite, E.
Publikováno v:
Interactive LearnIng Environments, 20(6), 563-581. Routledge/Taylor & Francis Group
An increasing number of higher educational institutes are offering remedial, bridging, preparatory or transitional courses in a blended and online format to remediate and enhance students' knowledge and skills. This article addresses how teachers and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b738aa10f340a1f8868bf55e34920165
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/b166d1a7-f7a5-469d-aca1-897d279d8b67
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/b166d1a7-f7a5-469d-aca1-897d279d8b67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vrije Universiteit Brussel
Een tekort aan leerkrachten is een probleem waarmee vele Vlaamse scholen kampen. Dit tekort kan deels toegeschreven worden aan afgestudeerde leerkrachten die ervoor kiezen niet in het onderwijs te stappen of na enkele jaren het onderwijs te verlaten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::30a8c5f7bfe38e586914423a7122d809
https://researchportal.vub.be/en/publications/b1a084be-e976-4f0c-9760-7c4c9c68092c
https://researchportal.vub.be/en/publications/b1a084be-e976-4f0c-9760-7c4c9c68092c
Publikováno v:
Europe PubMed Central
A newborn male was diagnosed with congenital rubella syndrome. His 31-year-old mother had had erythematous exanthema during a period of amenorrhea lasting 7 weeks; she was not vaccinated and had never had a rubella infection. The infection was confir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::00279087ed64f3e400b9117ecaae2dc6
http://europepmc.org/abstract/med/16623349
http://europepmc.org/abstract/med/16623349