Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Voznyuk, I.A."'
The article discusses the effectiveness of the combined use of transcranial rhythmic magnetic stimulation (rTMS) and neuropsychological training in the rehabilitation of cognitive disorders in post-COVID patients. The choice of stimulation zones usin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b69b4f0f7605d7cd8695e0168aff5b3c
Autor:
Piradov, M.A., Suponeva, N.A., Voznyuk, I.A., Kondratyev, A.N., Shchegolev, A.V., Belkin, A.A., Zaitsev, O.S., Pryanikov, I.V., Petrova, M.V., Ivanova, N.E., Gnedovskaya, E.V., Ryabinkina, Y.V., Sergeev, D.V., Yazeva, E.G., Legostaeva, L.A., Fufaeva, E.V., Petrikov, S.S.
Introduction. To date, patients with chronic disorders of consciousness (CDC) represent a serious problem from the medical, social, and economic points of view. Because of the relatively small incidence of this condition, accumulation of the sufficie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6751b637a42d01877983350578b052a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.