Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Vouyoukas, Constantinos"'
Autor:
Vouyoukas, Constantinos A.
This study is an exploratory investigation of Greek primary and secondary school teachers' attitudes towards educational equality and the relationship of these attitudes with their classroom behaviour. Three aspects were investigated: (a) the relatio
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.270773
Publikováno v:
Intercultural Education; Jun2024, Vol. 35 Issue 3, p327-345, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Mental Health and Intellectual Disabilities, 2013, Vol. 7, Issue 4, pp. 232-244.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AMHID-03-2013-0019
Publikováno v:
Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας; Τόμ. 26 Αρ. 1 (2021): Ειδικό Τεύχος: Αναπτυξιακή Ψυχολογία. Έρευνα, εφαρμογές και προεκτάσεις; 121-134
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 26 No. 1 (2021): Special Issue: Developmental Psychology. Research, applications and implications; 121-134
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 26 No. 1 (2021): Special Issue: Developmental Psychology. Research, applications and implications; 121-134
O αυτοπροσδιορισμός συνιστά έναν συνδυασμό δεξιοτήτων, γνώσεων και στάσεων ο οποίος καθιστά ικανό ένα άτομο να εκδηλώνει αυτορρυθμιζόμ
Autor:
Vouyoukas, Constantinos1 costasv@nured.auth.gr, Tzouriadou, Maria1, Anagnostopoulou, Eleni1, Michalopoulou, Lito E.2
Publikováno v:
SAGE Open. Jan2017, Vol. 7 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι υποκειμενικές γνώσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη δυσλεξία και οι απόψεις τους σχετικά μ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9e2c6f8bb9cfcc15f416c1a754df17bd
Autor:
Vouyoukas, Constantinos A.
This paper analyses teachers’ attitudes, socio-educational values and educational legislation in Greece, using as starting-point the notion of equality. It seeks to investigate how teachers’ attitudes toward equality relate to the Greek education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::7613186fa89ae03ae4f526eaa6e9bad1