Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Vorstenbosch, M.A."'
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education, 9, 8-17
Anatomical Sciences Education, 9, 1, pp. 8-17
Anatomical Sciences Education, 9, 1, pp. 8-17
Item does not contain fulltext Because of a decrease of the time available for anatomy education, decisions need to be made to reduce the relevant content of the anatomy curriculum. Several expert consensus initiatives resulted in lists of structures
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e01262e49143b10a8c3b8b65285035e7
http://hdl.handle.net/2066/165908
http://hdl.handle.net/2066/165908
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education, 7, 6, pp. 420-9
Anatomical Sciences Education, 7, 420-9
Anatomical Sciences Education, 7, 420-9
Item does not contain fulltext Clay modeling is increasingly used as a teaching method other than dissection. The haptic experience during clay modeling is supposed to correspond to the learning effect of manipulations during exercises in the dissect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fe4764d4ce2d3260158ee0717d5564e1
https://hdl.handle.net/2066/135968
https://hdl.handle.net/2066/135968
Publikováno v:
International Journal of Methods in Psychiatric Research, 21, 3, pp. 205-21
International Journal of Methods in Psychiatric Research, 21, 205-21
International Journal of Methods in Psychiatric Research, 21, 205-21
Item does not contain fulltext OBJECTIVE: A longitudinal focus on gene-environment vulnerability and resilience in both patients, their unaffected family members and non-related controls offers the opportunity to elucidate etiological and pathogeneti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::36131179f5267266d2017f0692ac265f
https://hdl.handle.net/2066/107991
https://hdl.handle.net/2066/107991
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.