Zobrazeno 1 - 10
of 229
pro vyhledávání: '"Voronina, Elena"'
Autor:
Voronina, Elena1,2 (AUTHOR) listihhe@gmail.com, Sokolova, Ekaterina1,2 (AUTHOR), Tromenschleger, Irina1,2 (AUTHOR), Mishukova, Olga1,2 (AUTHOR), Hlistun, Inna1,2 (AUTHOR), Miroshnik, Matvei2,3 (AUTHOR), Savenkov, Oleg4 (AUTHOR) nat-smirnova@yandex.ru, Buyanova, Maria3,4 (AUTHOR), Ivanov, Ilya4 (AUTHOR), Galyamova, Maria2 (AUTHOR), Smirnova, Natalya4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Microbiology Research. Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p20-32. 13p.
Autor:
Zykova, Marina1 (AUTHOR) zykova.m.p@muctr.ru, Voronina, Elena1 (AUTHOR) voronina.e.v@muctr.ru, Chepurnov, Alexander2,3 (AUTHOR) chepurnov@sinp.msu.ru, Leder, Mikhail4 (AUTHOR) leder_mo@vsmpo-avisma.ru, Kornilova, Maria4 (AUTHOR) kornilova_ma@vsmpo-avisma.ru, Tankeev, Alexey4 (AUTHOR) tankeev1972@avisma.ru, Vlasov, Sergey4 (AUTHOR) vlasovsa@avisma.ru, Chub, Alexander5 (AUTHOR) chub51207@mail.ru, Gangapshev, Albert6 (AUTHOR) gangapsh@inr.ru, Gezhaev, Ali6 (AUTHOR) gezhaev@gmail.com, Tekueva, Dzhamilya6 (AUTHOR) t.jami.a@mail.ru, Avetisov, Igor1 (AUTHOR) chepurnov@sinp.msu.ru
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Feb2024, Vol. 17 Issue 4, p832. 8p.
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 116, p 05003 (2024)
The article discusses key metrics and analysis methods for successful enterprise management to conduct an evaluation of the effectiveness of implementing a new marketing strategy. Key metrics and analysis methods play a crucial role in assessing the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9cc834efd7d44938680f22cffe07860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 5 January 2020 1199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 458, p 09008 (2023)
The modern market is characterized by a high degree of dynamism and volatility, which complicates the tasks of organizations in achieving a competitive advantage. The article explores the use of software to develop and improve the efficiency of organ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75b4ce001db9447090ad39a5221c9172
Autor:
Voronina Elena
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 402, p 01022 (2023)
The paper deals with actual questions, related to development of maritime transport communications based on marketing approach. Usage of marketing tools (formation and adjustment of key expectations and needs for the target audience) enables more int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5c91fce803b408f93a342b311f95417
Autor:
Zykova, Marina1 (AUTHOR), Voronina, Elena1 (AUTHOR), Chepurnov, Alexander2,3 (AUTHOR) aschepurnov@yandex.ru, Rymkevich, Dmitry4 (AUTHOR), Tankeev, Aleksey4 (AUTHOR), Vlasov, Sergey4 (AUTHOR), Chub, Alexander5 (AUTHOR), Avetissov, Igor1 (AUTHOR) aschepurnov@yandex.ru
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Dec2022, Vol. 15 Issue 24, p8872. 9p.