Zobrazeno 1 - 10
of 435
pro vyhledávání: '"Voráček, Josef"'
Autor:
Voráček, Josef
Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing research whether and what
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-450618
Autor:
Voráček, Josef
Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuj
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-290739
Primitivní rodina : rozprava o theoriích a methodách ethnologické sociologie / napsal Josef Voráček.
Autor:
Voráček, Josef, 1910-1980
Externí odkaz:
Digitální knihovna AV ČR
Autor:
Voráček, Josef
Publikováno v:
Marketing Identity. 7(1):390-400
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=871009
Autor:
Čáslavová, Eva, Voráček, Josef
Publikováno v:
Marketing Identity. 6(1/1):36-47
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773267
Publikováno v:
Acta Universitatis Carolinae: Kinanthropologica; 2023, Vol. 59 Issue 1, p45-72, 28p
Publikováno v:
Acta Universitatis Carolinae: Kinanthropologica; 2023, Vol. 59 Issue 1, p29-44, 16p