Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Volpe, SL"'
Autor:
Gillis, B, Mobley, C, Stadler, DD, Hartstein, J, Virus, A, Volpe, SL, El ghormli, L, Staten, MA, Bridgman, J, McCormick, S, HEALTHY Study Group
Publikováno v:
Gillis, B; Mobley, C; Stadler, DD; Hartstein, J; Virus, A; Volpe, SL; et al.(2009). Rationale, design and methods of the HEALTHY study nutrition intervention component.. International journal of obesity (2005), 33 Suppl 4(S4), S29-S36. doi: 10.1038/ijo.2009.114. UC Office of the President: Research Grants Program Office (RGPO). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
The HEALTHY study was a randomized, controlled, multicenter and middle school-based, multifaceted intervention designed to reduce risk factors for the development of type 2 diabetes. The study randomized 42 middle schools to intervention or control,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::20bd6b3ebf2b3d3ee62a200f6c9b135a
http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
Autor:
Cooper, DM, McMurray, RG, Bassin, S, Jago, R, Bruecker, S, Moe, EL, Murray, T, Mazzuto, SL, Volpe, SL, HEALTHY Study Group
Publikováno v:
Cooper, DM; McMurray, RG; Bassin, S; Jago, R; Bruecker, S; Moe, EL; et al.(2009). Rationale, design and methods of the HEALTHY study physical education intervention component. Int J Obes (Lond), (33 Suppl). UC Office of the President: Research Grants Program Office (RGPO). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1kg9f0jr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5b6678b69241dfdfb7dc60ca341eb9a3
http://www.escholarship.org/uc/item/1kg9f0jr
http://www.escholarship.org/uc/item/1kg9f0jr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.