Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Volkova, E. N."'
Autor:
Lazukina, O. P.1 (AUTHOR) lazukina@ihps-nnov.ru, Volkova, E. N.1 (AUTHOR), Malyshev, K. K.1 (AUTHOR), Churbanov, M. F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Inorganic Materials. Oct2023, Vol. 59 Issue 10, p1118-1126. 9p.
Autor:
Lazukina, O. P.1 (AUTHOR) lazukina@ihps-nnov.ru, Volkova, E. N.1 (AUTHOR), Malyshev, K. K.1 (AUTHOR), Churbanov, M. F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Inorganic Materials. Aug2023, Vol. 59 Issue 8, p873-882. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lazukina, O. P.1 (AUTHOR) lazukina@ihps-nnov.ru, Volkova, E. N.1 (AUTHOR), Malyshev, K. K.1 (AUTHOR), Churbanov, M. F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Inorganic Materials. Mar2022, Vol. 58 Issue 3, p311-316. 6p.
Autor:
Lazukina, O. P.1 (AUTHOR) lazukina@ihps-nnov.ru, Volkova, E. N.1 (AUTHOR), Malyshev, K. K.1 (AUTHOR), Churbanov, M. F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Inorganic Materials. Nov2021, Vol. 57 Issue 11, p1167-1172. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Volkova, E. N.
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. Modern scientific literature lacks evidence-based empirical studies of teacher personality. Singular reviews of the empirical studies related to the teacher personality are fulfilled within the framework of one theoretical model and do
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::bf9a569b6df7bb405e3e61a3809514df
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41641
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41641
Анализируется внутренняя мотивация студентов, увлеченных программированием, и ее взаимосвязь с психологическим благополучием. Описыв
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::3ed150e803c7e4cbb0f48b0a0beeac45
https://hdl.handle.net/10995/119603
https://hdl.handle.net/10995/119603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.