Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Voinea, Cosmina L."'
Autor:
Hashmi, Hammad Bin Azam1,2 (AUTHOR), Voinea, Cosmina L.1 (AUTHOR), Caniëls, Marjolein C. J.1 (AUTHOR), Ooms, Ward1 (AUTHOR), Abbass, Kashif2 (AUTHOR) kashifabbass@njust.edu.cn
Publikováno v:
Sustainable Development. Aug2023, Vol. 31 Issue 4, p2536-2547. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rauf, Fawad1 (AUTHOR) fawad.rauf@ou.nl, Voinea, Cosmina L.1 (AUTHOR), Roijakkers, Nadine1 (AUTHOR), Naveed, Khwaja1 (AUTHOR), Hashmi, Hammad Bin Azam2 (AUTHOR), Rani, Tayyaba3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Eurasian Business Review. Sep2022, Vol. 12 Issue 3, p527-551. 25p.
Publikováno v:
Futurology in Education and Learning, 41-65
STARTPAGE=41;ENDPAGE=65;TITLE=Futurology in Education and Learning
Duchatelet, D, Jarodzka, H M & Boshuizen, H P A 2023, Spotlights on the Future Expert : How can the Present Prepare for the Future? in C L Voinea & N Roijakkers (eds), Futurology in Education and Learning . World Scientific Publishing Co., pp. 41-65 . https://doi.org/10.1142/9789811268878_0004
Futurology in Education and Learning ISBN: 9789811268854
STARTPAGE=41;ENDPAGE=65;TITLE=Futurology in Education and Learning
Duchatelet, D, Jarodzka, H M & Boshuizen, H P A 2023, Spotlights on the Future Expert : How can the Present Prepare for the Future? in C L Voinea & N Roijakkers (eds), Futurology in Education and Learning . World Scientific Publishing Co., pp. 41-65 . https://doi.org/10.1142/9789811268878_0004
Futurology in Education and Learning ISBN: 9789811268854
This chapter contributes to our understanding of how professionals from beginner to expert levels can be prepared for future change. To this aim, we draw upon insights from decades-long research about the development of professional expertise. We dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4b1ec2ed5955e71b9a452047be2e133b
https://research.ou.nl/en/publications/1e18c145-dcda-4dfd-b440-469bbc045d57
https://research.ou.nl/en/publications/1e18c145-dcda-4dfd-b440-469bbc045d57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.