Zobrazeno 1 - 10
of 392
pro vyhledávání: '"Voice search"'
Autor:
Liang, Shaobo, Yu, Linfeng
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2023, Vol. 42, Issue 5, pp. 1496-1516.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-04-2022-0174
Autor:
Nancy J. Church
Publikováno v:
Mercados y Negocios, Iss 51, Pp 3-30 (2024)
A revolution is occurring in marketing today due to the application of artificial intelligence (AI) to various marketing tasks and functions. In addition, marketing innovations are taking place on Web 3.0, in the Metaverse, in virtual and augmented r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/155ffa5e772347359ddfb0fef60a160b
Autor:
Stojanov, Michal
Publikováno v:
Известия на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки / Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series. 11(1):222-228
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1090608
Publikováno v:
Akademičnij Oglâd, Vol 1, Iss 54, Pp 49-56 (2021)
The article has dealt with the current trends of communication aspects of company’s relations with the customers. The emphasis is placed on the necessity to review the companies’ marketing strategies, in particular, due to communication constra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51feb8fba9f444f784b7e85e959a3a76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dimitrov, Ivaylo, Dimitrov, Slavi
Publikováno v:
Професионално образование / Vocational Education. 20(5):496-501
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=706092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In view of the widespread use of virtual voice assistants and/or voice searches on smartphones to find all kinds of information, this article explores voice search optimisation (VSO) and its application in the journalistic sector. To this end, 32 sem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::66360c18cd398f7427c9632963795c28
http://hdl.handle.net/10230/56801
http://hdl.handle.net/10230/56801