Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Vogt, Karin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vogt, Karin, Antia, Bassey Edem
A persistent monolingual paradigm still pervades teaching and assessment practices in different educational contexts. How is this paradigm being responded to across regions and (sub)disciplines of language study? In answering this question, the volum
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/93289
Autor:
Vogt, Karin.
Hamburg, Univ., Diss., 2002.
Externí odkaz:
http://www.sub.uni-hamburg.de/disse/854/dissertation.pdf
http://deposit.ddb.de/cgi-bin/dokserv?idn=966338405
http://deposit.ddb.de/cgi-bin/dokserv?idn=966338405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
East European Journal of Psycholinguistics; 2023, Vol. 10 Issue 1, p152-176, 25p
Autor:
Vogt, Karin, Schmidt, Torben
Publikováno v:
Vogt, K & Schmidt, T 2021, Digitale Transformation im Fremdsprachenunterricht und dessen Bildungsauftrag . in C Maurer, K Rincke & M Hemmer (Hrsg.), Fachliche Bildung und digitale Transformation-Fachdidaktische Forschung und Diskurse : Fachtagung der Gesellschaft für Fachdidaktik 2020 . Universität Regensburg, Regensburg, S. 44-47, Fachtagung der Gesellschaft für Fachdidaktik e. V.-GFD 2020, Regensburg, Deutschland, 23.09.20 . < http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-216590 >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3697::7c9bc0b35040fa17a0f76afbba234a00
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/digitale-transformation-im-fremdsprachenunterricht-und-dessen-bildungsauftrag(b69730fc-8102-49b5-9f37-58aad28af671).html
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/digitale-transformation-im-fremdsprachenunterricht-und-dessen-bildungsauftrag(b69730fc-8102-49b5-9f37-58aad28af671).html
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10642/9639