Zobrazeno 1 - 10
of 4 212
pro vyhledávání: '"Vocational support"'
Autor:
O'Loghlen, Jessica1, Geraghty, Timothy1,2, Kendall, Melissa1,2, Nielsen, Mandy1,2, Jones, Rachel1,2, McLennan, Vanette1, Watter, Kerrin1,2, Ownsworth, Tamara1 t.ownsworth@griffith.edu.au
Publikováno v:
Work. 2024, Vol. 77 Issue 1, p275-293. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petrakis, Melissa1,2 (AUTHOR) melissa.petrakis@monash.edu, Stirling, Yolande1,2 (AUTHOR), Higgins, Kate3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Occupational Therapy. Dec2019, Vol. 26 Issue 7, p535-545. 11p.
Publikováno v:
The British Journal of Social Work. 53:258-275
In this article, we explore experiences of support and self-management amongst young autistic adults in the context of vocational support interventions in Sweden. We analyse how young autistic men use different strategies to manage their vocational w
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 17, Iss 1, Pp 1-9 (2017)
Abstract Background Prevalence rates of minor and major depression vary from 0.7 to 6.8 (minor) and 3.8 to 10.9 (major) for the general population. Twenty-two percent of older, long-term unemployed people suffer from major depression. However, the pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a5d28865e924acc9ee65066408c0a30
Autor:
Pfeil, Sabrina1, Holtz, Katrin1, Kopf, Kathrin-Andrea1, Hegerl, Ulrich1,2, Rummel-Kluge, Christine1 Christine.Rummel-Kluge@medizin.uni-leipzig.de
Publikováno v:
BMC Psychiatry. 7/5/2017, Vol. 17, p1-9. 9p. 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Mihyun Paek
Publikováno v:
The Korean Society of Culture and Convergence. 43:263-286
Autor:
Matheus Matsumoto de Carvalho, Vitor Ravacci Nunes de Oliveira, Mauricio Lucianelli, Pedro Joanini Cardoso, Ismar Frango Silveira
Publikováno v:
2022 XVII Latin American Conference on Learning Technologies (LACLO).