Zobrazeno 1 - 10
of 15 090
pro vyhledávání: '"Vocational students"'
Autor:
Wang, Jinyang1 (AUTHOR), Zhang, Hailian1 (AUTHOR) hailianzh@qq.com, Tian, Di1 (AUTHOR), An, Yaqin1 (AUTHOR), Wang, Yu1 (AUTHOR), Zheng, Yunhe1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 10/23/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Cyberbullying and health risk behaviors are pervasive issues for secondary vocational students that not only detrimentally impact their academic achievement but also pose a significant threat to overall health. The purpose of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d18d907d14a94239a3436d1f9703c511
Autor:
Xu, Chen1 (AUTHOR), Li, Tingli2 (AUTHOR), Wei, Wei3 (AUTHOR), Wang, Liyuan4 (AUTHOR), Huang, Xianhui4 (AUTHOR), Jiang, Xue4 (AUTHOR), Xu, Song4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Sep2024, Vol. 52 Issue 9, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
Employability is a primary priority for vocational students in the competitive labor market, as it is essential to meet the demands of globalization and the Fourth Industrial Revolution. However, there is still limited research on the trends and deve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6bb9681f75d4fc0b88cdb67b7daaa67
Publikováno v:
Academia Revista Latinoamericana de Administración, 2024, Vol. 37, Issue 2, pp. 265-286.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARLA-03-2023-0051
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/21/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-21. 21p.
Autor:
Ruichen Jiang
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
PurposeThis study aimed to explore the relationship between self-efficacy and resilience in Chinese secondary vocational students and examine the mediating effect of emotional intelligence.MethodsIn September 2023, a cross-sectional survey was conduc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc9e671912d247a0a724b73c38044f17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.