Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Vles, H."'
Autor:
Janssen, M., Pas, R., Aarts, J., Janssen-Potten, Y., Vles, H., Nabuurs, C., van Lummel, R., Stokroos, R., Kingma, H.
Publikováno v:
Physiotherapy Research International, 17(1), 4-11. Wiley
Background and Purpose. This study explores the effect of vibrotactile biofeedback on gait in 20 patients with bilateral vestibular areflexia using observational gait analysis to score individual balance. Methods.A tilt sensor mounted on the head or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::26c8aa4526b4b7e26c04dfd1f426fe4f
https://research.tue.nl/nl/publications/1013efe6-0be0-4da3-8e7b-da9771331735
https://research.tue.nl/nl/publications/1013efe6-0be0-4da3-8e7b-da9771331735
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neuteboom, R., Catsman, C., Boon, M., Hoogervorst, E., Vles, H., Gooskens, R., Rotteveel, J., Stroink, H., Poll-The, B.T., Peeters, E., Overweg-Plandsoen, W.C.G., De Rijk, J., Verrips, A., Hintzen, R.
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology 2007 11 Supplement 1:24-24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.