Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Vlachopoulos, Dimitrios"'
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence June 2024 6
The impact of different loading sports and a jumping intervention on bone health in adolescent males
Autor:
Vlachopoulos, Dimitrios
Adolescence is a crucial period for bone development and exercise can enhance bone acquisition during this period of life. However, there is a lack of scientific evidence on how different loading sports practiced during adolescence can affect bone de
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.732662
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 2021, Vol. 15, Issue 2, pp. 296-312.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEC-08-2020-0151
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2019 Jan 01. 65(4), 605-632.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45201202
Autor:
Essel, Harry Barton1 (AUTHOR), Vlachopoulos, Dimitrios2 (AUTHOR) vlachopoulos@rsm.nl, Nyadu-Addo, Ralph3 (AUTHOR), Tachie-Menson, Akosua1 (AUTHOR), Baah, Paa Kwame1 (AUTHOR), Owusu-Antwi, Charles4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p20. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nsouli, Rona1 (AUTHOR), Vlachopoulos, Dimitrios2 (AUTHOR) d.v.vlachopoulos@hva.nl
Publikováno v:
BMC Nursing. 6/30/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-15. 15p. 6 Charts.
Autor:
Essel, Harry Barton1 (AUTHOR), Vlachopoulos, Dimitrios2 (AUTHOR) d.v.vlachopoulos@hva.nl, Tachie-Menson, Akosua1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/16/2021, Vol. 16 Issue 6, p1-17. 17p.
Publikováno v:
Contemporary Educational Technology; Oct2023, Vol. 15 Issue 4, p1-16, 16p