Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Vlachopoulos, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Constable, AM, Vlachopoulos, D, Barker, AR, Moore, SA, Soininen, S, Haapala, EA, Väistö, J, Westgate, K, Brage, S, Mahonen, A, Lakka, TA
UNLABELLED: It is unclear how physical activity intensity and vitamin D status are related to bone health in prepubertal children. We found positive associations between vitamin D status and moderate-to-vigorous physical activity with bone in boys an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e2dde0d1d8ef95723663541d692eba16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Papageorgiou, M., Vlachopoulos, D., Constable, A.M., Biver, E., Barker, A.R., Soininen, S., Haapala, E.A., Väistö, J., Mahonen, A., Herrmann, F., Lakka, T.A.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN December 2023 58:710-710
Autor:
Ojanen, X. (Xiaowei), Cheng, R. (Runtan), Törmäkangas, T. (Timo), Rappaport, N. (Noa), Wilmanski, T. (Tomasz), Wu, N. (Na), Fung, E. (Erik), Nedelec, R. (Rozenn), Sebert, S. (Sylvain), Vlachopoulos, D. (Dimitris), Yan, W. (Wei), Price, N. D. (Nathan D.), Cheng, S. (Sulin), Wiklund, P. (Petri)
Summary Background: Cardiovascular diseases may originate in childhood. Biomarkers identifying individuals with increased risk for disease are needed to support early detection and to optimise prevention strategies. Methods: In this prospective study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::d82f445ac9cd36ee57c7d942bb69848a
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021121660974
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021121660974
Publikováno v:
INTED 2021: conference proceedings : 15th International Technology, Education and Development Conference, 8-9 March, 2021, 10240-10246
STARTPAGE=10240;ENDPAGE=10246;TITLE=INTED 2021
STARTPAGE=10240;ENDPAGE=10246;TITLE=INTED 2021
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ffb11557703c40060ff064656c004b9b
https://doi.org/10.21125/inted.2021.2136
https://doi.org/10.21125/inted.2021.2136
Publikováno v:
EDULEARN20 proceedings: 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, 1824-1833
STARTPAGE=1824;ENDPAGE=1833;TITLE=EDULEARN20 proceedings
STARTPAGE=1824;ENDPAGE=1833;TITLE=EDULEARN20 proceedings
Effective and quality online education requires an instructional design approach that can lead to educational transformation. This approach can be characterized by advanced flexibility, learner autonomy and extensive use of digital technologies to en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.