Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Viviers, C."'
Autor:
Valiuddin, M. M. A., van Sloun, R. J. G., Viviers, C. G. A., de With, P. H. N., van der Sommen, F.
Advancements in image segmentation play an integral role within the greater scope of Deep Learning-based computer vision. Furthermore, their widespread applicability in critical real-world tasks has given rise to challenges related to the reliability
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.16370
Autor:
Valiuddin, M. M. A., Viviers, C. G. A., van Sloun, R. J. G., de With, P. H. N., van der Sommen, F.
Quantifying uncertainty in medical image segmentation applications is essential, as it is often connected to vital decision-making. Compelling attempts have been made in quantifying the uncertainty in image segmentation architectures, e.g. to learn a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.02155
Autor:
Valiuddin, M. M. A., Viviers, C. G. A.
Generative modelling has been a topic at the forefront of machine learning research for a substantial amount of time. With the recent success in the field of machine learning, especially in deep learning, there has been an increased interest in expla
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.12672
Evaluating task-specific augmentations in self-supervised pre-training for 3D medical image analysis
Autor:
Colliot, Olivier, Mitra, Jhimli, Claessens, C. H. B., Hamm, J. J. M., Viviers, C. G. A., Nederend, J., Grünhagen, D. J., Tanis, P. J., de With, P. H. N., van der Sommen, F.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; April 2024, Vol. 12926 Issue: 1 p129261L-129261L-8, 1163358p
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol 9, No 4 (2017); 185-188
Background. Interprofessional education aims to prepare learners to collaborate across specialties to provide high-quality healthcare. Internationally and nationally, the emerging need for integrated healthcare and education has been emphasised. The
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Dec2017, Vol. 9 Issue 4, p185-188, 4p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.