Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Vite, Amanda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vite, Amanda, Patall, Erika
The purpose of this study is to survey undergraduate students about their current experiences in college courses to gain a better understanding of how autonomy supportive and controlling teaching practices relates to their academic (dis)engagement an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e0c91cc2a6ba1286ab53f7236db7e51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vite, Amanda, Patall, Erika
The purpose of this paper is to synthesize evidence on the correlational relationships between autonomy need satisfaction/frustration with life outcomes, such as psychological well(ill)-being, physical health, academic performance, motivation, conduc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::79a0524143704788c9b936689826600c
Autor:
Qiu FW; Department of Psychology, University of Southern California, Los Angeles, California, USA., Park J; Department of Psychology, University of Southern California, Los Angeles, California, USA., Vite A; Department of Education, University of Southern California, Los Angeles, California, USA., Patall E; Department of Education, University of Southern California, Los Angeles, California, USA., Moll H; Department of Psychology, University of Southern California, Los Angeles, California, USA.
Publikováno v:
Developmental science [Dev Sci] 2025 Jan; Vol. 28 (1), pp. e13576. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 08.