Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Vitalis E"'
Pedagogical and Assessment Practices towards Competency-based Education in Tanzania Teacher Colleges
Publikováno v:
Asian Journal of Education and Social Studies. 40:1-12
The study sought to investigate the pedagogical and assessment practices to enhance Competency Based Curriculum in Tanzania Teacher Colleges. Specifically, the study explored tutors’ understanding of the subject competencies as described in teacher
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jianfang Gao, Li Shen, Jingli Yuan, Hongli Zheng, Quansheng Su, Weiguang Yang, Liqing Zhang, Vitalis Ekene Nnaemeka, Jie Sun, Liping Ke, Yuqiang Sun
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 19, Iss 1, Pp 1-18 (2019)
Abstract Background The formation of natural colored fibers mainly results from the accumulation of different anthocyanidins and their derivatives in the fibers of Gossypium hirsutum L. Chalcone synthase (CHS) is the first committed enzyme of flavono
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5269688b8514968a7e2ffd20c4d7fd3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.