Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Visser Bochane, Margot"'
Autor:
Visser-Bochane, Margot I., Reijneveld, Sijmen A., Krijnen, Wim P., van der Schans, Cees P., Luinge, Margreet R.
Publikováno v:
In Academic Pediatrics April 2020 20(3):421-429
Autor:
Visser-Bochane, Margot I.1 (AUTHOR) m.i.visser-bochane@pl.hanze.nl, van der Schans, Cees P.1,2,3 (AUTHOR), Krijnen, Wim P.1 (AUTHOR), Reijneveld, Sijmen A.4 (AUTHOR), Luinge, Margreet R.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Pediatrics. 2021, Vol. 180 Issue 1, p63-71. 9p. 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Luinge, Margreet R.1,2 m.r.luinge@pl.hanze.nl, Visser-Bochane, Margot I.1, Dieleman, Liesbeth E. P.3, Coster, Francien W.2
Publikováno v:
Journal of Developmental & Physical Disabilities. Dec2019, Vol. 31 Issue 6, p863-878. 16p.
Autor:
de Wit, Ellen, Visser-Bochane, Margot I., Steenbergen, Bert, van Dijk, Pim, P. van der Schans, Cees, Luinge, Margreet R.
Purpose: The purpose of this review article is to describe characteristics of auditory processing disorders (APD) by evaluating the literature in which children with suspected or diagnosed APD were compared with typically developing children and to d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::194b829425522ceaf7954c9d5795ea57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Developmental and Physical Disabilities, 31, 863-878. Wolters Kluwer (NY)
Only a small number of children with atypical language development who can benefit from early intervention are actually identified before reaching school age. Our aim was to explore perceptions of caregivers of monolingual and multilingual children w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1bfc133c205a013099017805d444cde8
https://research.hanze.nl/en/publications/d09a2013-0109-4541-91b7-e26aa43d6544
https://research.hanze.nl/en/publications/d09a2013-0109-4541-91b7-e26aa43d6544
Autor:
de Wit, Ellen1 e.de.wit@pl.hanze.nl, Visser-Bochane, Margot I.1, Steenbergen, Bert2,3, van Dijk, Pim4, van der Schans, Cees P.1,5, Luinge, Margreet R.1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr2016, Vol. 59 Issue 2, p384-413. 30p. 5 Charts.
Autor:
Visser-Bochane, Margot
Spraak- en taalproblemen zijn de meest voorkomende ontwikkelingsproblemen bij jonge kinderen. Als de spraak-taalontwikkeling van een kind niet goed verloopt kan dat grote gevolgen hebben voor de verdere ontwikkeling, op school en in de sociale contex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6ae7bb35669d395f542c11f66274100f
https://research.hanze.nl/nl/activities/d5d320ab-2d20-4afb-807c-819b2877d033
https://research.hanze.nl/nl/activities/d5d320ab-2d20-4afb-807c-819b2877d033