Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Visser, C.L.F."'
Publikováno v:
Visser, C L F, Croiset, G, Wouters, A & Kusurkar, RA 2020, ' Scaffolding Clinical Reasoning of Healthcare Students: A Qualitative Exploration of Supervisors’ Perceptions on an Obstetric IPE Ward. ', Journal of Medical Education and Curricular Development, vol. 7, pp. 1-9 . < https://doi.org/10.1177/2382120520907915 >
Journal of Medical Education and Curricular Development, 7, 1-9
Journal of Medical Education and Curricular Development, 7, 1-9
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5caeee636220e0c576605511a9c09bda
https://research.vumc.nl/en/publications/fd5cb161-00bd-485b-b8a2-d450ce0edb69
https://research.vumc.nl/en/publications/fd5cb161-00bd-485b-b8a2-d450ce0edb69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visser, C.L.F.
Publikováno v:
Visser, C L F 2018, ' Exploring the affective component of Interprofessional Education : ‘Seeing the pieces of the puzzle’ ', PhD, Vrije Universiteit Amsterdam .
Visser, C L F 2018, ' Exploring the affective component of Interprofessional Education : ‘Seeing the pieces of the puzzle’ ', Doctor of Philosophy, Vrije Universiteit Amsterdam .
Visser, C L F 2018, ' Exploring the affective component of Interprofessional Education : ‘Seeing the pieces of the puzzle’ ', Doctor of Philosophy, Vrije Universiteit Amsterdam .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5ec85aefc3731eaa6a71e662f90ff35f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.