Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Visnovska, Jana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visnovska, Jana1 (AUTHOR) j.visnovska@uq.edu.au, Graven, Mellony2 (AUTHOR), Cortina, José Luis3 (AUTHOR), Vale, Pamela4 (AUTHOR)
Publikováno v:
African Journal of Research in Mathematics, Science & Technology Education. Nov2024, p1-14. 14p. 3 Illustrations.
Autor:
Visnovska, Jana
This dissertation contributes to our understanding of how to design professional development programs that support teachers development of effective instructional practices in which students reasoning is in the center of instructional decision-making
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visnovska, Jana1 (AUTHOR) j.visnovska@uq.edu.au, Cortina, José Luis2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Apr2022, Vol. 50 Issue 2, p156-164. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visnovska, Jana1 j.visnovska@uq.edu.au
Publikováno v:
Australian Mathematics Education Journal (AMEJ). 2022, Vol. 4 Issue 3, p4-5. 2p.
Autor:
Visnovska, Jana1 j.visnovska@uq.edu.au, O'Connor, Bronwyn Reid2 bronwyn.reidoconnor@sydney.edu.au
Publikováno v:
Australian Mathematics Education Journal (AMEJ). 2022, Vol. 4 Issue 4, p2-2. 1p.
Publikováno v:
ICME 13
Gabriele Kaiser. ICME 13, Jul 2016, Hambourg, Germany. Springer international publishing, 2018, Mathematics education, ⟨10.1007/978-3-319-73253-4⟩
Gabriele Kaiser. ICME 13, Jul 2016, Hambourg, Germany. Springer international publishing, 2018, Mathematics education, ⟨10.1007/978-3-319-73253-4⟩
International audience; This book focuses on issues related to mathematics teaching and learning resources, including mathematics textbooks, teacher guides, student learning and assessment materials, and online resources. The book highlights various
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6191b35b486ec0477dbcc778f9cbec63
https://hal.science/hal-01708151
https://hal.science/hal-01708151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.