Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Visman, E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fletcher, JK, Diop, CA, Adefisan, E, Ahiataku, M, Ansah, SO, Birch, C, Burns, H, Clarke, S, Gacheru, J, James, TD, Ngetich Tuikong, CK, Koros, D, Indasi, VS, Lamptey, BL, Lawal, KA, Parker, D, Roberts, AJ, Stein, THM, Visman, E, Warner, J, Woodhams, BJ, Youds, LH, Ajayi, VO, Bosire, EN, Cafaro, C, Camara, CAT, Chanzu, B, Dione, C, Gitau, W, Groves, D, Groves, J, Hill, PG, Ishiyaku, I, Klein, CM, Marsham, JH, Mutai, BK, Ndiaye, PN, Osei, M, Popoola, TI, Talib, J, Taylor, CM, Walker, D
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society.
Testbeds have become integral to advancing the transfer of knowledge and capabilities from research to operational weather forecasting in many parts of the world. The first high-impact weather testbed in tropical Africa was recently carried out throu
Autor:
Visman, E, Hirons, L, Todd, M, Mwangi, E, Dione, C, Gudoshava, M, Otieno, G, Ahiataku, M, Quaye, D, Lawal, K, Talib, J, Fletcher, J, Diop, A, Diedhiou, T, Ndiaye, D, Oloniyan, E, Nying’uro, P, Kiptum, C, Kilavi, M, Adefisan, E, Indasi, V, Waruru, S, Taylor, A, Woolnough, S
Publikováno v:
Institutionalising co-production of weather and climate services: Learning from the African SWIFT and ForPAc projects
There is growing recognition of the multiple benefits of co-production for forecast producers, researchers and users in terms of increasing understanding of the skill, decision-relevance, uptake and use of forecasts. This policy brief identifies less
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7e7e61956a751eb4e69b7bea50d01b09
https://eprints.whiterose.ac.uk/188736/1/CoProductionPolicyBrief.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/188736/1/CoProductionPolicyBrief.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.