Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Virtual teacher"'
Autor:
Xiaoqian Mu, Jialiang He
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 18, p 8177 (2024)
Throughout the development process of the education industry, the core competitiveness of education focuses on the output of high-quality content, and the emergence of a virtual human provides a more efficient carrier for the education industry, whic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aef19f82383f4951bea8efdd6ca4ff51
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 3, Pp 3185-3198 (2022)
The purpose of this study was to examine the relationship between social capital variables (social ties, social trust, and shared vision), individual motivation (self-efficacy, Altruism, and reciprocal norms), and technology (perceived ease of use an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/766e8ea584ee412f97425145d52680f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educar. 58:427-442
La educación se halla ante el reto de regular cómo implementará nuevas fórmulas formativas basadas en asistentes virtuales, en inteligencia artificial (IA), en aprendizaje automático (o machine learning) y en procesamiento del lenguaje natural.
Publikováno v:
Proceedings, Vol 2, Iss 19, p 1226 (2018)
Music Education is a part of the Primary School curriculum in Spain. Students get only 45 min per week organized by group lessons. Thus, it is complicated for teachers to give individualized attention. Additionally, learning to play an instrument is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/663cdf048d764a6db0968a7bbe464075
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonio A. S. Zuin
Publikováno v:
Educação & Sociedade, Vol 27, Iss 96, Pp 935-954 (2006)
Atualmente, são várias as questões que surgem diante da possibilidade de utilização das mediações tecnológicas para o desenvolvimento do processo educacional/formativo dos profissionais da área da educação, a saber: De que modo tais media
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eba9ecfe428645c08b182f3ce3829d47
Autor:
Stănescu, Amelia
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(02):280-282
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=132768
Autor:
Sierra Rativa, Alexandra, Postma, Marie, van Zaanen, Menno, Lepuschitz, W., Merdan, M., Koppensteiner, G., Balogh, R., Obdržálek, D.
Publikováno v:
Robotics in Education, 1316, 329-338
Robotics in Education ISBN: 9783030674106
RiE
Robotics in Education ISBN: 9783030674106
RiE
The use of virtual robot animals (VRAs) can have a potential impact on applications with affective and aesthetic interfaces. In particular, VRAs can be used in instructional videos in order to develop new ways to engage young learners and to foster p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cb56af9e3e96f552f37183fb76f19321
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5b2668f2-1cf3-4d58-b63c-663b2446280c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5b2668f2-1cf3-4d58-b63c-663b2446280c