Zobrazeno 1 - 10
of 6 512
pro vyhledávání: '"Virtual games"'
Autor:
Liu, Lili1,2,3 (AUTHOR) lis526@mails.ccnu.edu.cn, Li, Shuang3 (AUTHOR) lintian@mails.ccnu.edu.cn, Tian, Lin3 (AUTHOR) yaoxinyu031962@mails.ccnu.edu.cn, Yao, Xinyu3 (AUTHOR) yangslin@mails.ccnu.edu.cn, Ling, Yutao4 (AUTHOR) yutaoling@mail.ccnu.edu.cn, Chen, Jingying1,2,3 (AUTHOR) yutaoling@mail.ccnu.edu.cn, Wang, Guangshuai1,2,3 (AUTHOR) yutaoling@mail.ccnu.edu.cn, Yang, Yang3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p871. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ordu Y; Department of Nursing, Faculty of Nursing, Necmettin Erbakan University, Konya, Turkey., Calişkan N; Faculty of Nursing, Gazi University, Ankara, Turkey.
Publikováno v:
The journal of nursing research : JNR [J Nurs Res] 2024 Dec 18. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 18.
Autor:
Merchán Mendoza, Néstor Hugo1 nestor.merchan@educación.gob.ec, Rivadeneira Barreiro, María Piedad2 maria.rivadeneira@utm.edu.ec
Publikováno v:
Revista Científica Arbitrada Multidisciplinaria PENTACIENCIAS. jul-sep2023, Vol. 5 Issue 5, p612-630. 19p.
Autor:
Lili Liu, Shuang Li, Lin Tian, Xinyu Yao, Yutao Ling, Jingying Chen, Guangshuai Wang, Yang Yang
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 10, p 871 (2024)
Joint attention (JA), a core deficit in children with autism spectrum disorder (ASD), is crucial for social interaction, emotional understanding, and cognitive development. This study aims to compare and analyze the eye-tracking data of ASD and typic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04c1c286f0514dc9941995972337c3f9
Publikováno v:
In Entertainment Computing August 2022 43
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 16(03):404-412
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030613
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Educational virtual games in supporting SDG 4: Research trend in Scopus, Topic, and Novelty explored
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 513, p 04002 (2024)
Quality education is one of the aspects targeted for development by the SDGs points. Virtual game education is one of the tools used to achieve the goals emphasized by the SDGs. This research aims to identify trends and contributions of virtual game
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8eaf2534f8f648788b6f7eb92a5bdbf6