Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Virtual field trip"'
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 35, Iss 4, Pp 363-375 (2023)
Purpose The coronavirus disease 2019 pandemic saw many restrictions on the provision of emergency medical service (EMS) training through actual field trips (AFTs), requiring a search for alternatives. This study aimed to assess trainees’ reactions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/815b7299d3594d00a2943fdc76649a20
Publikováno v:
International Journal of Child Care and Education Policy, Vol 17, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract Field trips are steadily declining due to limited funding, time constraints, safety concerns, and other logistical issues. Many schools are resorting to a virtual field trip (VFT), especially when education is disrupted due to public health
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b23a4cc0dbe4e3b88465283858e4031
Autor:
Dianna Gielstra, Lynn Moorman, Jacquelyn Kelly, Uwe Schulze, Lynn M. Resler, Niccole V. Cerveny, Johan Gielstra, Ami Bryant, Scott Ramsey, David R. Butler
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 3, p 272 (2024)
Virtual field trips in physical geography transcend our human limitations regarding distance and accessibility, allowing students to experience exemplars of physical environments. These experiences can be critical for students to connect to the physi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e338191086d34a06ba6db6273180ba73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Tourism, Sustainability and Well-being, Vol 10, Iss 2, Pp 101-113 (2022)
Tourism-related education can determine the value and solutions for developing winning tactics to extend the quality of educational programmes and involve the community of national and international learners by creating an exchange network of top tou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64cf480cfc3f4ec992a4cd56214117ff
Autor:
Rahmania Zahara, Ghullam Hamdu
Publikováno v:
Jurnal Inovasi dan Teknologi Pembelajaran, Vol 9, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstrak: Tujuan dari penelitian ini untuk mengembangkan Virtual Field Trip berbasis Education for Sustainable Development (ESD) dalam bentuk aplikasi sebagai perangkat pembelajaran peserta didik. Pengembangan VFT menggunakan jenis penelitian yaitu pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/973d8fe5c7d84de8957ff56aed47bcf1
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2020, Vol. 17, Issue 3, pp. 303-321.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-10-2019-0069
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niki Evelpidou, Anna Karkani, Apostolia Komi, Aikaterini Giannikopoulou, Maria Tzouxanioti, Giannis Saitis, Evangelos Spyrou, Maria-Anna Gatou
Publikováno v:
Geosciences, Vol 12, Iss 9, p 327 (2022)
Geoscience courses, such as geology and geomorphology, require not only classroom lessons and laboratory exercises, but field trips as well. However, the COVID-19 restrictions did not allow the execution of most planned field trips, and an alternativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdd30b40d4a14765950182811f43149d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.