Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Virtual Tutoring"'
Publikováno v:
Apertura, Vol 12, Iss 2, Pp 132-149 (2020)
This paper describes the research done about the importance of establishing technopedagogical mediation strategies when a Virtual Learning Environment (VLE) is implemented. The objective of this work is to improve the efficiency of the Virtual Tutori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a0155df32154999b0b735663c26d6d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fairfield County Business Journal. 1/30/2017, Vol. 53 Issue 5, p50-50. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Teichert, Elizabeth Isidro
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies Research, Vol 3, Iss 1 (2021)
Journal of Curriculum Studies Research; Vol 3 No 1 (2021): Journal of Curriculum Studies Research; 21-41
Journal of Curriculum Studies Research; Vol 3 No 1 (2021): Journal of Curriculum Studies Research; 21-41
This study inquires into preservice teachers’ teaching experiences within a virtual tutoring field experience in a literacy methods course. Our work is situated against the greater institutional and social-political context of a competency-based mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educação (Santa Maria. Online), Vol 38, Iss 3, Pp 659-674 (2013)
The Distance Education is gaining prominence in today’s society, due to emergency of the information technologies and the increasing need for knowledge. Considering that the technologies used in distance education will not ensure the success of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fc009b8fb4b4a8dbbaadf01afb899e1
Publikováno v:
Ciencia UNEMI, Vol 5, Iss 7, Pp 42-55 (2012)
The purpose of virtual education or e-Learning is to promote the development of independent study. In this environment the virtual tutor is a guide for the student learning alone and without the presence of the teacher. Training for tutors is a chall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/472f98f12b434536b642dd67ea0c0377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2000 Jul 01. 3(3), 267-272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.3.3.267