Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Virtual Tools"'
Autor:
Vanessa Botero-Gómez, Luís Germán Ruiz-Herrera, Alejandro Valencia-Arias, José Alberto Oré León, Lilian Verde Flores
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe aim of this article is to examine challenges and motivations among university teachers regarding the use of information and communication technology (ICT) tools in virtual learning environments in the context of an emerging country that i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/044a7c9f0d4a4d7699ba19d7ad6a8228
Publikováno v:
Tehnički Glasnik, Vol 17, Iss 1, Pp 98-103 (2023)
Student success in Dynamics, a core subject in Mechanical Engineering courses, requires conceptual understanding of complex systems. Dynamics covers motion of particles and objects, and usually relies on 2 dimensional images and/or written descriptio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ca065e67bd4ecabb4af7a082ca6918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Florescu, Cristina Ioana
Publikováno v:
Studii și Cercetări Juridice – Serie Nouă / Studies and Legal Research - New Series. (3):65-79
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1010975
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 14, Iss 2 (2022)
This paper reports an exploratory sequential mixed-methods and action research study of the Content and Language Integrated Learning (CLIL) methodology at a state institution in Florencia (Colombia). The study aimed to explore the implementation of C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/146fa237e6ce4c72ab36b895504cdc35
Autor:
Vanessa Botero-Gómez, Luis Germán Ruiz-Herrera, Alejandro Valencia-Arias, Alejandra Romero Díaz, Juan Carlos Vives Garnique
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 12, Iss 2, p 70 (2023)
Teaching-learning processes have been affected by the changes that the introduction of information and communication technologies are making to the current global dynamics. This study examines the trends and evolution of the application of virtual to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c015db8b79c4f7b871203da100441bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 3 (2021)
Introduction: School closures prompted by the COVID-19 pandemic reduced opportunities for US youth to be physically active and disproportionately impacted health disparities in this population. Physical education provides the largest intervention to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e6d6592d45640e587ec1e491ac3799f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.