Zobrazeno 1 - 10
of 12 094
pro vyhledávání: '"Virtual Tools"'
Autor:
Vanessa Botero-Gómez, Luís Germán Ruiz-Herrera, Alejandro Valencia-Arias, José Alberto Oré León, Lilian Verde Flores
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe aim of this article is to examine challenges and motivations among university teachers regarding the use of information and communication technology (ICT) tools in virtual learning environments in the context of an emerging country that i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/044a7c9f0d4a4d7699ba19d7ad6a8228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venter, A.1 anthea.venter@up.ac.za, de Vries, M.1
Publikováno v:
South African Journal of Industrial Engineering. 2023, Vol. 34 Issue 3, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tehnički Glasnik, Vol 17, Iss 1, Pp 98-103 (2023)
Student success in Dynamics, a core subject in Mechanical Engineering courses, requires conceptual understanding of complex systems. Dynamics covers motion of particles and objects, and usually relies on 2 dimensional images and/or written descriptio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ca065e67bd4ecabb4af7a082ca6918
Autor:
Botero-Gómez, Vanessa1 (AUTHOR), Ruiz-Herrera, Luis Germán2 (AUTHOR), Valencia-Arias, Alejandro3 (AUTHOR) valenciajho@crece.uss.edu.pe, Romero Díaz, Alejandra4 (AUTHOR), Vives Garnique, Juan Carlos5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Feb2023, Vol. 12 Issue 2, p70. 19p.
Publikováno v:
Oceanography, 2021 Mar 01. 34(1), 53-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27218315
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Building Education, Vol 7, Iss 3, Pp 46-60 (2023)
El objetivo de este trabajo es mostrar las técnicas efectivas empleadas para enseñar construcción de edificaciones en el tercer año de un programa de la carrera de ingeniería civil de la Pontificia Universidad Católica del Perú. Este enfoque i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ede5711306d4ecbb8aa056bdb45d24d