Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Virtual Reality Headset"'
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering, Vol 31, Pp 1297-1301 (2023)
Afferent and efferent visual dysfunction are prominent features of multiple sclerosis (MS). Visual outcomes have been shown to be robust biomarkers of the overall disease state. Unfortunately, precise measurement of afferent and efferent function is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc40d817dbc74b7d9df7fa2974a0fa8a
Autor:
USTUN, Ahmet Berk
The use of virtual reality (VR) technology in higher education has been increasing day by day due to the benefits it provides. Various technological devices are used for VR, with mobile-based VR glasses and VR headsets being the most frequently used
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0aaaaefd1ce73e38bd0aec5626274de4
Autor:
Höft, Olivia
Weak product cybersecurity is an increasing problem within society, and a growing consumer product is the Virtual Reality (VR) headset. This thesis investigated common vulnerabilities in Internet of Things (IoT) consumer products and performed proof-
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-335222
Autor:
Juan Manuel Lombardo, Miguel Angel Lopez, Vicente García, Mabel López, Rubén Cañadas, Susana Velasco, Mónica León
Publikováno v:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 5, Iss 4, Pp 94-1 (2019)
With the proliferation of Virtual reality headset that are emerging into a consumer-oriented market for video games, it will open new possibilities for exploiting the virtual reality (VR). Therefore, the PRACTICA project is defined as a new service a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/427c7d283996426a97c515a5f5ff0cba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2021 International Conference on e-Health and Bioengineering (EHB).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vicente García, Mónica León, Rubén Cañadas, Juan Manuel Lombardo, Mabel López, Susana Velasco, Miguel Angel Lopez
Publikováno v:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 5, Iss 4, Pp 94-1 (2019)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
With the proliferation of Virtual reality headset that are emerging into a consumer-oriented market for video games, it will open new possibilities for exploiting the virtual reality (VR). Therefore, the PRACTICA project is defined as a new service a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::79b42b82c0df3e6ddbdedae9afce3a96
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12474
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12474