Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Virtual Programming Lab (VPL)"'
Publikováno v:
Informatics in Education - An International Journal. 20(2):297-315
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=953740
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 20, Iss 2, Pp 297-315 (2021)
Teaching introductory computer programming and choosing the proper tools and programming languages are challenging tasks. Most of the existing tools are not fully integrated into systems to support the teaching-learning processes. The present paper d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e1624e1b29d43698fc882134a62b95b
The presented project provides a virtual learning environment for university courses teaching app development using Android and Kotlin. It features both self-guided lessons and associated tests as well as practical app development tasks and associate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7ef7bc7823e34d65978f10e38b375879
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 20, Iss 2, Pp 297-315 (2021)
Teaching introductory computer programming and choosing the proper tools and programming languages are challenging tasks. Most of the existing tools are not fully integrated into systems to support the teaching-learning processes. The present paper d
Publikováno v:
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
Minerva: Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
Universidad de Santiago de Compostela (USC)
instname
Minerva: Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
Universidad de Santiago de Compostela (USC)
Programming teaching is a key factor for technological evolution. The efficient way to learn to program is by programming and hard training and thus feedback is a crucial factor in the success and flow of the process. This work aims to analyse the po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0960a90390806d5089b2f33f52341b8d
http://hdl.handle.net/10347/26051
http://hdl.handle.net/10347/26051
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.