Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Virtual Flipped classroom"'
Autor:
Desi Rochmawati, Agus Efendi
Publikováno v:
SALEE, Vol 4, Iss 2 (2023)
Covid-19 pandemic has spread around the world which affects many factors in human life, particularly in educational sector. It forced students to embark at digital learning. The digital learning was implemented by applying flipped learning model with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26a7fd01767b4b7f83b3be4a8cdcc9df
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(9):3170-3183
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1075862
Publikováno v:
SALEE, Vol 4, Iss 1 (2023)
Virtual Flipped Classroom (VFC) is a learning model that is suitable to be applied during the Covid-19 pandemic where the learning activities are mostly conducted online. The VFC in this study combines synchronous and asynchronous learning by using S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d142aba16ce24433970d28db9caf2927
Autor:
Arbain Arbain, Fitriyani Hali
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 10, Iss 2, Pp 797-807 (2021)
Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui keefektifan dari penerapan model pembelajaran Virtual Flipped Classroom (VFC) ditinjau dari motivasi dan kinerja kalkulus mahasiswa. Jenis penelitian ini adalah kuantitatif dengan desain one group pretest-pos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69c57102417b4ec4806067693fd81372
Autor:
Zhuo Li, Xiaodi Zhou
Publikováno v:
International Journal of TESOL Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 179-196 (2021)
This case study explored Chinese undergraduate EFL students’ attitudes to and perceptions of an online English public speaking course, which employs a virtual flipped classroom model and MOOCs during the COVID-19 pandemic outbreak. Since all classe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21442f857542413aa484e98d47da04da
Autor:
Sameh Ahmed, Shubair A. Abdulla
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 2, Pp 168-183 (2019)
This research introduces new pedagogical approach, the Virtual Flipped Classroom (VFC). The VFC is an integration of two concepts: Flipped Classroom and Virtual Classroom. It enables the teachers to teach and guide the students in applying the activi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe0191effd0f4fa395ea023a762162a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiaodi Zhou, Zhuo Li
Publikováno v:
International Journal of TESOL Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 179-196 (2021)
This case study explored Chinese undergraduate EFL students’ attitudes to and perceptions of an online English public speaking course, which employs a virtual flipped classroom model and MOOCs during the COVID-19 pandemic outbreak. Since all classe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.