Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Virgona, Ariane"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Virgona, Ariane *, Kashima, Emiko S.
Publikováno v:
In International Journal of Intercultural Relations March 2021 81:236-251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Apr2023, Vol. 20 Issue 7, p5425, 14p
Research on the link between Covid-19, stigmatisation and prejudice has shown that group categorisation, ingroup identification, and consequentially outgroup prejudice has risen (Roberto et al., 2020), which is aggravating the already groupist view o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::472b45f2bcf1699d25596d8302e077ea
Autor:
Ryan RE; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Silke C; UNESCO Child & Family Research Centre, School of Political Science & Sociology, University of Galway, Galway, Ireland., Parkhill A; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Virgona A; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Merner B; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Hurley S; Cochrane Australia, School of Public Health & Preventive Medicine, Melbourne, Australia., Walsh L; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia.; Department of Nursing and Allied Health, Swinburne University of Technology, Hawthorn, Australia.; Burnet Institute, Melbourne, Australia., de Moel-Mandel C; School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Schonfeld L; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia., Edwards AG; Wales COVID-19 Evidence Centre, Cardiff University, 8th floor Neuadd Meirionnydd, Heath Park, Cardiff CF14 4XN , UK.; PRIME Centre Wales, Division of Population Medicine, School of Medicine, 8th floor Neuadd Meirionnydd, Heath Park, Cardiff CF14 4XN, UK., Kaufman J; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia.; Vaccine Uptake Group, Murdoch Children's Research Institute , The Royal Children's Hospital, Parkville, Australia., Cooper A; Wales COVID-19 Evidence Centre, Cardiff University, 8th floor Neuadd Meirionnydd, Heath Park, Cardiff CF14 4XN , UK.; PRIME Centre Wales, Division of Population Medicine, School of Medicine, 8th floor Neuadd Meirionnydd, Heath Park, Cardiff CF14 4XN, UK., Chung RKY; Melbourne, Australia., Solo K; GRADE McMaster & Cochrane Canada, Health Research Methods, Evidence & Impact, McMaster University , Hamilton, Ontario , Canada., Hellard M; Burnet Institute, Melbourne, Australia., Di Tanna GL; Department of Business Economics, Health and Social Care, University of Applied Sciences and Arts of Southern Switzerland, Lugano, Switzerland.; The George Institute for Global Health, University of New South Wales, Sydney, Australia., Pedrana A; Burnet Institute, Melbourne, Australia., Saich F; Burnet Institute, Melbourne, Australia., Hill S; Centre for Health Communication and Participation, School of Psychology and Public Health, La Trobe University, Bundoora, Australia.
Publikováno v:
The Cochrane database of systematic reviews [Cochrane Database Syst Rev] 2023 Oct 09; Vol. 10. Cochrane AN: CD015144. Date of Electronic Publication: 2023 Oct 09.