Zobrazeno 1 - 10
of 213
pro vyhledávání: '"Virginia Booth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grace Lynn Baldwin, Virginia Booth-Womack, Sarah E. LaRose, Carol Sallman Stwalley, Robert Merton Stwalley III
Publikováno v:
International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). 12:16-49
This study follows the selection process for participants in a National Science Foundation S-STEM grant program for low socio-economic students. State land grant institution were created to provide states with technical universities for mid- to lower
Autor:
Womack, Virginia Booth
Publikováno v:
American Journal of Rising Scholar Activities
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indianapolis Business Journal; 10/30/2020, Vol. 41 Issue 36, p21C-21C, 2/3p
Autor:
Saundra Johnson Austin, Darryl Dickerson, Amy Freeman, Enrique (Rick) Ainsworth, Virginia Booth Womack
This chapter presents a comprehensive 50-year history of diversity in STEM interventions and lessons learned from diversity professionals in institutional university settings. Recommendations include developing professional identity, communities of p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4e5d3ecd421bb05e5b76b3d54ff910df
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-4803-8.ch005
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-4803-8.ch005
Autor:
Grace L. Baldwin, Virginia Booth Womack, Sarah E. LaRose, Carol S. Stwalley, Robert M. Stwalley
Publikováno v:
2022 Houston, Texas July 17-20, 2022.
Publikováno v:
2021 ASABE Annual International Virtual Meeting, July 12-16, 2021.
In 2016, an NSF S-STEM grant was awarded to explore the connection between student support networks and success within collegiate STEM field majors. For this on-going diversity study, promising students with low socio-economic status were selected fr
Publikováno v:
2015 ASEE Annual Conference and Exposition Proceedings.