Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Vining, Alexander Q."'
In the last decade, the free energy principle (FEP) and active inference (AIF) have achieved many successes connecting conceptual models of learning and cognition to mathematical models of perception and action. This effort is driven by a multidiscip
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.14991
Autor:
Demartsev, Vlad, Averly, Baptiste, Johnson-Ulrich, Lily, Sridhar, Vivek H., Leonardos, Leonardos, Vining, Alexander Q., Thomas, Mara, Manser, Marta B., Strandburg-Peshkin, Ariana
Publikováno v:
Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences; 7/8/2024, Vol. 379 Issue 1905, p1-13, 13p
Autor:
Kumpan, L. Tamara1,2 (AUTHOR) tamara.kumpan@mail.utoronto.ca, Vining, Alexander Q.3,4 (AUTHOR), Joyce, Megan M.5 (AUTHOR), Aguado, William D.6 (AUTHOR), Smeltzer, Eve A.1 (AUTHOR), Turner, Sarah E.5 (AUTHOR), Teichroeb, Julie A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 8/25/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Vining, Alexander Q.1,2,3 (AUTHOR) avining@ab.mpg.de, Nunn, Charles L.4,5 (AUTHOR), Samson, David R.4,6 (AUTHOR) avining@ab.mpg.de
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/1/2021, Vol. 16 Issue 11, p1-15. 15p.
Autor:
Nunn, Charles L.1,2 (AUTHOR) clunn@duke.edu, Vining, Alexander Q.1,3 (AUTHOR), Chakraborty, Debapriyo1,4 (AUTHOR), Reiskind, Michael H.5 (AUTHOR), Young, Hillary S.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/23/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.