Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Vinals, Lydia"'
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health. 5/8/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Tamminen, Jakke, Newbury, Chloe R., Crowley, Rebecca, Vinals, Lydia, Cevoli, Benedetta, Rastle, Kathleen
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory September 2020 173
Publikováno v:
In Cortex July 2019 116:228-249
Autor:
Musallam, Khaled M., Viprakasit, Vip, Lombard, Louise, Gilroy, Keely, Rane, Amey, Vinals, Lydia, Tam, Candice, Rizzo, Maria, Coates, Thomas D.
Publikováno v:
EJHaem; Jun2024, Vol. 5 Issue 3, p541-547, 7p
Autor:
BENSON, VICTORIA, VINALS, LYDIA, FREITAG, ANDREAS, SARRI, GRAMMATI, DAY, NIKI, ALFONSO-CRISTANCHO, RAFAEL
Publikováno v:
In Chest October 2024 166(4) Supplement:A4636-A4637
Autor:
Musallam, Khaled M. *, Lombard, Louise *, Gilroy, Keely *, Vinals, Lydia *, Tam, Candice *, Rizzo, Maria *
Publikováno v:
In Blood 15 November 2022 140 Supplement 1:2491-2493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Stimuli and data for: Mirković, J., Vinals, L., & Gaskell, M. G. (2019). The role of complementary learning systems in learning and consolidation in a quasi-regular domain. Cortex, 116, 228-249. https://doi.org/10.1016/j.cortex.2018.07.015 We examin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc097c68248d24dc7d13b83aa6f94f4f
https://eprints.whiterose.ac.uk/135258/7/1_s2.0_S0010945218302326_main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/135258/7/1_s2.0_S0010945218302326_main.pdf