Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Villafafila-Ferrero R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Villafafila-Ferrero Rosa, Margalef-Pallarès Francesc, Pérez-Rodríguez Belén, Fuentes-Bellido Cruz M, Juncosa Sebastià, Bundó-Vidiella Magda, Foz Gonçal, Pujol-Ribera Enriqueta, Jiménez-Villa Josep, Flores-Mateo Gemma, Argimon-Pallàs Josep M, Forès-Garcia Dolors, Roman-Martínez Josep, Vilert-Garroga Esther
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 9, Iss 1, p 37 (2009)
Abstract Background There are few high-quality instruments for evaluating the effectiveness of Evidence-Based Practice (EBP) curricula with objective outcomes measures. The Fresno test is an instrument that evaluates most of EBP steps with a high rel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1adebcd1719b45e69e015ec7276935d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sáenz Hernáiz JI; Area Básica de Salud de Castelldefels, Barcelona., García Bayo I, Bas Serra RA, Villafafila Ferrero RI, Gené Badia J, Reig Calpé P
Publikováno v:
Atencion primaria [Aten Primaria] 1992 Oct 01; Vol. 10 (5), pp. 785-8.