Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Vilkaite A"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
The study combines the social cognitive theory and the theory of planned behavior to predict the effects of media exposure and behavior of customers on intentions to gamble and problem gambling. Based on the 1,777 observations of Lithuanian gamblers,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c822000cddc94f1a85d00ac8ca90f606
Publikováno v:
Cell Reports Medicine, Vol 5, Iss 9, Pp 101735- (2024)
Summary: Alzheimer’s disease (AD) is the most common neurodegenerative disease and is characterized by the aggregation of β-amyloid (Aβ) and tau in the brain. Breakthroughs in disease-modifying treatments targeting Aβ bring new hope for the mana
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c451a57ccee0457bb63a3aeed1ce74e9
Autor:
Nguyen, Xuan Phuoc1 (AUTHOR) xuanphuoc.nguyen@med.uni-heidelberg.de, Vilkaite, Adriana1 (AUTHOR) adriana.vilkaite@med.uni-heidelberg.de, Bender, Ulrike1 (AUTHOR) ulrike.bender@med.uni-heidelberg.de, Dietrich, Jens E.1 (AUTHOR) jens.dietrich@med.uni-heidelberg.de, Hinderhofer, Katrin2 (AUTHOR) katrin.hinderhofer@med.uni-heidelberg.de, Strowitzki, Thomas1 (AUTHOR) thomas.strowitzki@med.uni-heidelberg.de, Rehnitz, Julia1 (AUTHOR) julia.rehnitz@med.uni-heidelberg.de
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Oct2024, Vol. 25 Issue 19, p10643. 14p.
Publikováno v:
In Cell Reports Medicine 17 September 2024 5(9)
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol 15, Iss 1(30) (2024)
The concept of loyalty has remained a central theme in business for over 50 years. This concept has gained additional attention with the growth of online retailing due to rapidly changing retail environments. Numerous studies have focused on the a nt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2d02689c6074ce6ad424231195549ae
Publikováno v:
Second Language Research, 2020 Jul 01. 36(3), 257-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27186193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skackauskiene, Ilona1 (AUTHOR) ilona.skackauskiene@vilniustech.lt, Vilkaite-Vaitone, Neringa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Energies (19961073). Jan2023, Vol. 16 Issue 1, p456. 20p.
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 1, p 456 (2022)
With the rising concern for environmental issues, there is an ever-increasing demand for sustainable actions to minimize the damage to ecosystems. Seeking to meet such a demand, energy companies worldwide embrace green marketing solutions. This artic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdbb2cd665514ea29767618e5d82ce7f