Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Viljoen, W.P."'
Publikováno v:
African Journal for Physical Activity and Health Sciences; Vol 19, No 4 (2013): Part 2; 961-979
This article reports on a study undertaken to determine Black Generation Y students’ attitudes towards the demarketing of tobacco and consequent attitudes towards the demarketing of alcohol consumption in South Africa. As governments around the wor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
PhD (Marketing Management)--North-West University, Vaal Triangle Campus, 2015 In the highly competitive business landscape of the twenty-first century, intangible assets such as brand equity are deemed as increasingly vital to the long-term success o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d097b1e9534e599dc5919506f2c995da
https://hdl.handle.net/10394/14708
https://hdl.handle.net/10394/14708
Thesis (MCom (Marketing management))--North-West University, Vaal Triangle Campus, 2013 As societies across the world are facing grim problems regarding the consumption of tobacco products and alcohol, the Governments of these societies are adapting
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::018654bde5bda6d3e5579d6ac338d1d0
https://hdl.handle.net/10394/10116
https://hdl.handle.net/10394/10116
Autor:
Müller, Re-an
MCom, Marketing Management, North-West University, Vaal Triangle Campus, 2012 Colour influences the human mind and body through physical as well as psychological reactions to specific colours. These reactions are conditioned by previous experiences l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::12e231148176d6ad58b205b7a5ea8e07
https://hdl.handle.net/10394/10340
https://hdl.handle.net/10394/10340