Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Vilhunen, P."'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The increased access to artificial intelligence (AI) applications has made it possible to develop more engaging and complex educational activities for students in different disciplines. This research explored expanding university students’ knowledg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bfb23a9644841ec8f9687a3e29f40bc
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Epistemic emotions (surprise, curiosity, enjoyment, confusion, anxiety, frustration and boredom) have an object focus on knowledge or knowledge construction and are thus hypothesized to affect learning outcomes. In the context of upper secondary scho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de521ffb4f0c40f6b2b32572c6d2ca4d
Publikováno v:
LUMAT, Vol 1, Iss 2 (2013)
This article discusses how to study protein chemistry meaningfully in the context of molecular gastronomy by supporting higher-order thinking skills. The instruction also includes several myths that the students can reflect on. Inquiry-based work is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3a05713694e4f58a6c31837682f0339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.