Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Vilakazi, Fikile"'
Autor:
Vilakazi, Fikile Mabel
Magister Artium - MA
This mini-thesis provides empirical evidence on the level of public participation and its correlation with trust, reciprocity, class and power amongst African traditional health practitioners (ATHPs) in the regulation of Afr
This mini-thesis provides empirical evidence on the level of public participation and its correlation with trust, reciprocity, class and power amongst African traditional health practitioners (ATHPs) in the regulation of Afr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11394/3850
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Globalizations; Feb2023, Vol. 20 Issue 2, p238-249, 12p
Autor:
Mkhize, Gabi, Vilakazi, Fikile
Publikováno v:
Image & Text; 2021, Issue 35, p1-22, 22p
Autor:
Vilakazi, Fikile
Introduction: Post-apartheid South Africa remains highly stratified on variable grounds including race. The 8.9 percent (whites) of the total population has an average income per capita that is five times higher than that of 79.2 percent (blacks). So
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::ee72f779252f054570f6a28bf8f96f9d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201803021640
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201803021640
Autor:
Vilakazi, Fikile, Mkhize, Gabi
Publikováno v:
Agenda: Empowering Women for Gender Equity; Jun2020, Vol. 34 Issue 2, p7-17, 11p
Autor:
Vilakazi, Fikile
UNESCO’s role to building solidarity, peace and security internationally seems to be threatened and weakened. In 1946, UNESCO made a social contract to use culture, education and science as a tool for buiding international solidarity, peace and sec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::b05bc0a75e53e0fd51629d3620b50bbe
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601111052
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601111052
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.