Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Viktorinova, Michaela"'
Autor:
Viktorinová, Michaela
The case study analyses the art education content of selected teachers through the school year in context of actual curriculum. The lesson plans are going to be compared with the actual realizations of students, with respect to the expected (art) com
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379316
Autor:
Viktorinová, Michaela
There have been many psychological theories which tried to unravel the functioning of individuals with autism. This paper perceives autism as an executive function disorder. It focuses mainly on one single component - verbal and nonverbal fluency. Th
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-275438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stavropoulos, Katherine K. M.1 (AUTHOR), Viktorinova, Michaela2,3 (AUTHOR), Naples, Adam4 (AUTHOR), Foss-Feig, Jennifer5 (AUTHOR), McPartland, James C.4 (AUTHOR) james.mcpartland@yale.edu
Publikováno v:
Social Neuroscience. Feb2018, Vol. 13 Issue 1, p40-51. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brunovsky, Martin, Horacek, Jiri, Viktorinova, Michaela, Sebela, Antonin, Kalina, Adam, Mohaplova, Markéta, Goetz, Michal
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2020 59(10) Supplement:S170-S171
Autor:
Goetz, Michal, Novak, Tomas, Viktorinova, Michaela, Ptacek, Radek, Mohaplova, Marketa, Sebela, Antonin
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry; 4/9/2019, pN.PAG-N.PAG, 11p
Autor:
Goetz, Michal, Novak, Tomas, Viktorinova, Michaela, Mohaplova, Marketa, Ptacek, Radek, Myskova, Lucie, Sebela, Antonin
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2018 57(10) Supplement:S167-S167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.