Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Vijgen S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boers, K E, Vijgen, S M C, Bijlenga, D, van der Post, J A M, Bekedam, D J, Kwee, A, van der Salm, P C M, van Pampus, M G, Spaanderman, M E A, de Boer, K, Duvekot, J J, Bremer, H A, Hasaart, T H M, Delemarre, F M C, Bloemenkamp, K W M, van Meir, C A, Willekes, C, Wijnen, E J, Rijken, M, le Cessie, S, Roumen, F J M E, Thornton, J, van Lith, J M M, Mol, B W J, Scherjon, S A
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2011 Jan 01. 342(7787), 35-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25766618
Publikováno v:
Health Education Research, 2008 Apr 01. 23(2), 310-318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45111456
Publikováno v:
IPSERA 2020 Conference Proceedings
Gelderman, C, Schijns, J M C, Lambrechts, W D B H M & Vijgen, S 2020, The impact of suppliers’ green marketing mix on buyer satisfaction and green loyalty . in IPSERA 2020 Conference Proceedings . University of Tennessee, pp. 25, 29th International Purchasing Supply, Education and Research Association Annual Conference, Knoxville, TN, Tennessee, United States, 5/04/20 .
Gelderman, C, Schijns, J M C, Lambrechts, W D B H M & Vijgen, S 2020, The impact of suppliers’ green marketing mix on buyer satisfaction and green loyalty . in IPSERA 2020 Conference Proceedings . University of Tennessee, pp. 25, 29th International Purchasing Supply, Education and Research Association Annual Conference, Knoxville, TN, Tennessee, United States, 5/04/20 .
Environmental issues are high on the strategic agenda of most organizations. Companies are pressured to buy green, environmentally friendly products. Most research into buying green products is in a B2C setting. This study focusses on the customer sa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::278be54b565a45b0422327c8eac78e32
https://research.ou.nl/en/publications/0f3eda6d-7af9-4915-a0d2-9bad8f38560c
https://research.ou.nl/en/publications/0f3eda6d-7af9-4915-a0d2-9bad8f38560c
Publikováno v:
In Value in Health December 2022 25(12) Supplement:S311-S311
Publikováno v:
In Clinica Chimica Acta June 2019 493 Supplement 1:S724-S724
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oldani, G., Peloso, A., Vijgen, S., Orci, L., Delaune, V., Rubbia-Brandt, L., Lacotte, S., Toso, C.
Publikováno v:
In HPB September 2018 20 Supplement 2:S284-S284
Autor:
Lacotte, Stéphanie, Oldani, G., Peloso, A., Orci, L.A., Delaune, V., Vijgen, S., Rubbia-Brandt, L., Toso, C.
Publikováno v:
In Journal of Hepatology April 2018 68 Supplement 1:S70-S71