Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Vieyra, Rebecca E."'
Autor:
O'Brien, Daniel J., Vieyra, Rebecca E., Cortés, Chrystian Vieyra, Johnson-Glenberg, Mina C., Megowan-Romanowicz, Colleen
Data modeling and graphing skill sets are foundational to science learning and careers, yet students regularly struggle to master these basic competencies. Further, although educational researchers have uncovered numerous approaches to support sense-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.10334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vieyra, Rebecca E., Hite, Rebecca L.
Publikováno v:
Teaching Education; Mar2024, Vol. 35 Issue 1, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wenning, Carl J., Vieyra, Rebecca E.
Teaching High School Physics is centered on the principle that teachers need to be educated rather than trained and helps to form a substantive and substantiated foundation for a new way of teaching. Providing a mix of theory and practice, these book
Autor:
Wenning, Carl J., Vieyra, Rebecca E.
Teaching High School Physics is centered on the principle that teachers need to be educated rather than trained and helps to form a substantive and substantiated foundation for a new way of teaching. Providing a mix of theory and practice, these book
Autor:
Wenning, Carl J., Vieyra, Rebecca E.
Teaching High School Physics is centered on the principle that teachers need to be educated rather than trained and helps to form a substantive and substantiated foundation for a new way of teaching. Providing a mix of theory and practice, these book
Autor:
Vieyra, Rebecca E., Edwards, Sachi
Publikováno v:
Journal of Peace Education; Aug2021, Vol. 18 Issue 2, p121-142, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physics Education; Sep2020, Vol. 55 Issue 5, p1-10, 10p