Zobrazeno 1 - 10
of 405
pro vyhledávání: '"View Point"'
Autor:
Tripathi, Swati
Publikováno v:
International Journal of Organizational Analysis, 2023, Vol. 32, Issue 7, pp. 1358-1368.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOA-12-2022-3554
Autor:
Ursula Renz
Publikováno v:
Journal of Spinoza Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 92-101 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de91c998eeb545749da39b5a21baf26e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 234, Iss , Pp 117982- (2021)
Lesions to posterior temporo-parietal brain regions are associated with deficits in perception of global, hierarchical shapes, but also with impairments in the processing of objects presented under demanding viewing conditions. Evidence from neuroima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fac3bd58b384bbcacf651a9abec95f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
FME Transactions, Vol 45, Iss 2, Pp 301-306 (2017)
In a special way, 'Cézanne's wedge' allows the model of inverse perspective to be used for the representation of space and objects in painting. As a bridge between the ancient style of 'dividing' construction and Renaissance perspective, inverse per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3094f05cdfb145e38af6243cd56f8917
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.