Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Vietnamese education"'
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 8, Iss 1 (2024)
This statistical study, perhaps the first of its kind in Vietnamese academia, has tried to understand the patterns in high school students’ pre-college national exam test scores which hold tremendous significance in students’ college or universit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4f52bbf81cc444c8bbf4f0ac2eccb3b
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 9 (2024)
In this narrative inquiry research, our focus was on exploring teacher identity within the context of the expanding field of language teacher education and professional development. Utilizing theories of teacher identities to analyze data from interv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e311581b826b466282b18ec9154a856e
Autor:
Linh Bang Nguyen
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 7, Iss 3 (2023)
Information and Communication Technology (ICT) has become an integral part in educational programs across the globe. Despite its prominent benefits in education perceived by most educators and administrators, key challenges to ICT adoption in educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c03736011cc440ec877bcce2e59fee91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nguyễn Mậu Hùng
Publikováno v:
Cuadernos Europeos de Deusto, Iss 05 (2022)
Even though the colonial authorities tried to use education as a political tool to serve their ruling purposes, the francophone education system was an important bridge between Vietnam’s traditional Confucian education and mankind’s modern one. O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53bbe5e4c7c4433d8ae6412cf9bde842
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ni Thi Ha Nguyen
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 6, Iss Special Issue (2022)
This paper reports the findings of an investigation into pre-service teacher education (PTE) at a Vietnamese university. The qualitative case study focuses on the key stakeholders’ conceptions of the quality of pre-service teacher education in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75a203744a6b4266b374e56147c7c84d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.