Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Vielsmeier V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HNO; Oct2022, Vol. 70 Issue 10, p724-735, 12p
As for hypertension, chronic pain, epilepsy and other disorders with particular symptoms, a commonly accepted and unambiguous definition provides a common ground for researchers and clinicians to study and treat the problem. The WHO's ICD11 definitio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::5a17bd0c740d05bd9bd4670b0f31b84c
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997343
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997343
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC100 /20201203/
Introduction: Due to the circumstances of the Covid-19 pandemic, the teaching during the block internship at the Department for Otorhinolaryngology was switched to digital learning. Various online courses were created and the utilisation by the stude