Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Viel, Shira"'
A strong sense of classroom community is associated with many positive learning outcomes and is a critical contributor to undergraduate students' persistence in STEM, particularly for women and students of color. This chapter describes a mixed-method
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.11739
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1) (2023)
This study examines Cho and Demmans Epp's short-form adaptation of Rovai's well-known Classroom Community Scale (CCS-SF) as a measure of classroom community among introductory undergraduate math and statistics students. A series of statistical analys
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.00590
Autor:
Barcelo, Hélène, Bernstein, Megan, Bockting-Conrad, Sarah, McNicholas, Erin, Nyman, Kathryn, Viel, Shira
We consider the problem of selecting an $n$-member committee made up of one of $m$ candidates from each of $n$ distinct departments. Using an algebraic approach, we analyze positional voting procedures, including the Borda count, as $\mathbb{Q}S_m \w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.03743
We construct universal geometric coefficients for the cluster algebra associated to the four-punctured sphere and obtain, as a by-product, the g-vectors of cluster variables. We also construct the rational part of the mutation fan. These construction
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1602.03448
Autor:
Barcelo, Hélène, Bernstein, Megan, Bockting-Conrad, Sarah, McNicholas, Erin, Nyman, Kathryn, Viel, Shira
Publikováno v:
In Advances in Applied Mathematics September 2020 120
Publikováno v:
Primus: Problems, Resources & Issues in Mathematics Undergraduate Studies; 2023, Vol. 33 Issue 6, p670-690, 21p
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2023, Vol. 20 Issue 1, p1-17, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.