Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Vidaurre, Ana"'
Autor:
Gómez-Tejedor, José A., Vidaurre, Ana, Tort-Ausina, Isabel, Molina-Mateo, José, Serrano, María-Antonia, Meseguer-Dueñas, José M., Sala, Rosa M. Martínez, Quiles, Susana, Riera, Jaime
Publikováno v:
Computers & Education 144:103708 (2020)
The progressive introduction of the flip teaching (FT) instructional model into higher education has accelerated in recent years. The FT methodology seems to be especially suitable for laboratory practice sessions: before the lab session the students
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.04905
Autor:
Serrano, María-Antonia, Vidaurre, Ana, Meseguer-Dueñas, José M., Tort-Ausina, Isabel, Quiles, Susana, Sabater i Serra, Roser, García-Sanchez, Tania, Bernal-Pérez, Soledad, Gámiz-González, M. Amparo, Molina-Mateo, José, Gómez-Tejedor, José Antonio, Riera, Jaime
Publikováno v:
In Heliyon October 2023 9(10)
Publikováno v:
In Environmental Science and Policy November 2019 101:126-135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Magnetic braking is a long-established application of Lenz's law. A rigorous analysis of the laws governing this problem involves solving Maxwell's equations in a time-dependent situation. Approximate models have been developed to describe different
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0702062
The development of Information and Communication Technologies suggests some spectacular changes in the methods used for teaching scientific subjects. Nowadays, the development of software and hardware makes it possible to simulate processes as close
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0702036
Autor:
Tort-Ausina, Isabel, Gómez-Tejedor, José Antonio, Molina-Mateo, José, Riera, Jaime, Meseguer-Dueñas, José María, Vidaurre, Ana
Publikováno v:
Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
[ES] Después de la pandemia de 2020, en la Universitat Politècnica de València se propuso un modelo de docencia híbrida, en el que los y las estudiantes asistían presencialmente en semanas alternas. Además, el profesorado vulnerable impartía l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Methicillin-Resistant Staphylococcus aureus Bloodstream Infections in Hospitalized Patients in Peru.
Autor:
García, Coralith, Hinostroza, Noemí, Gordillo, Valeria, Inchaustegui, Maria L., Astocondor, Lizeth, Chincha, Omayra, Alejos, Saúl, Olivera, Marco, Bojórquez-Fernández, Digna, Concha-Velasco, Fátima, Vásquez, Nancy, Castaneda-Sabogal, Alex, Sullón, Pedro, Fernández, Víctor, Villegas-Chiroque, Miguel, López, Enrique, Hueda-Zavaleta, Miguel, Vidaurre, Ana, Bocángel, César, Barco, Evelyn
Publikováno v:
American Journal of Tropical Medicine & Hygiene; Nov2023, Vol. 109 Issue 5, p1118-1121, 4p